4 hjul & trädgårds skötsel

Jag har kört Traktor för första gången. Jag=betong barnet. Kände att jag verkligen levde upp till normerna på gården vi bor på med hoppie bönder :). Så snart är man en bond mora. Hm :). Och så har vi köpt en "ny" Vagn åt dottern igen. Tänk om man kunde få en ny bil också bara. Vi sitter som packade sillar i dom vi har nu. Gud ge mig en van ;). Har så sjukt mycket kärlek i hjärtat nu. Jag tok älskar mina hjärtan här hemma. Minsta hjärtat älskar jag heeela tiden men nu om möjligt ännu mer och stooora hjärtat har det ju varit lite si o så med ett tag. Men nu blomstrar förhållandet igen. Älskade vår gör under. Apråpå det så har jag börjat sätta klorna i trädgården nu. Har beskärt lite träd och använt enligt mig en suverän uppfinning. Den här makapären/sopvagnen/gräs uppsamlar vagnen som man har bak på gräsklipparen så alla löv försvinner. Skönt och slippa blåsorna i händerna i år. Jo och så har jag planterat en buske. Och satt pelargoner i blomm lådor på bron. 1000 saker till ska donas. Så härligt. Nu är det sov dags. Sov gott sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0