Adrenalin & mer kärlek

Idag har jag mött en av mina stora fasor= sprutor/nålar. Karln har tjatat om några födelsemärken jag har på ryggen. Vet själv några på andra ställen jag tyckt varit lite avvikande men inte lagt minne och ork på att kolla upp dom. Men idag när jag masade mig iväg så blev dom o de andra kollade och två av dom rök. Vilket resulterade i bedövning med de hemska nålarna och 8 stygn. Inte blev det hela bättre av att jag visste han skärde med ngt för att få bort dom heller. Usch. Nåja. Nu har man minskat chansen för att åtminstone slippa hud cancer. apråpå ngt trevligare. Kärlek. Min dotter. Gud vilken skapelse. Nu har hon klarat 1,5 års kontrollen med galans. Jag förundras över detta mirakel varje dag. Härom morgonen när hon låg och drog sig med mig i min säng så tyckte hon till slut att jag sovit för länge och drog av mig täcket. Hela täcket. Ha ha. Och det finns en risk att denna dam kommer bli ett mode freak. Hon ska hålla på med alla skor och kläder hon kommer åt. Hon går bla runt i mina skor strl 40. Själv har hon 22. Ja jag kan fortsätta i evighet om tösen. Älskar henne mest av allt. Älskar hennes far mer än någonsin också :). jo om det är mycket stavfel och konstiga stycken nu för tiden är det för jag bloggar på mobilen nu. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0