Att känna lycka & tro!

Är så skönt. Jag är fortfarande glad och lycklig *chockad*. Och är så tacksam för att jag inte tagit förhastade beslut och gjort saker jag skulle ångrat idag när jag mår bra.
Jag har en tro som jag har svårt att definiera för andra. Men gud är helt enkelt med mig på sitt sätt och jag har "han" i mitt liv på mitt sätt. Jag har bland annat bett honom att ge mig tecken som svar på saker ibland.
Inatt somnade jag (medvetet) med ett ljus tänt. Låg o tänkte om jag skulle släcka det men orkade helt enkelt inte *intressant* nåväl. Jag vaknade ngn gång på natten i alla fall och kollade på ljuset som lyst så fint. Lågan börjar flacka och ljuset släks. Inge konstigt med det!!. Stearinet var väll slut!!. Men att jag skulle vakna just sekunderna innan ljustet släcks!?!. Återstår och se om det var ett tecken. Var det de så klassar jag mig i fortsättningen som Religiös. Seriöst :) Lite skämmt men också seriöst ;)

Gud välsigne Er! (som en gammal svärmor jämt sa *s*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0