Finans kris. In my ass

Alltså ursäkta. Men jag fattar inte att folk inte har bättre saker att lägga pengar på i dessa tider än smällare o raketer. Vad är det som är så kul?. Det är ju fan inte riktigt mörkt ute ens så dom kommer till sin rätt . Köp en extra flaska vin och skippa fläskfilen och köp lite oxfile och extra godis till barnen istället vetja ;). Kan dock hålla med om att brasan kanske kan vara "fin" att titta på i 5 min. Kalla mig gammal o tråkig. Gör det. Skål ;). Nåja om jag får sova ngn gång för smäll jävlarna så väntar en trevlig dag i morgon. Hoppas jag. Bär av hemm över. Ska bli skönt o gå på gamla gator o känna minnen och träffa vänner. Sov gott sweeeden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0