Keep going smiling ;)

Alltså. Är ju en ganska ego centrerad blogg detta. Så nu kör jag. Alltså jag fattar att jag inte mår bra än. Så bra. Börjar nästan tänka det är för bra för att vara sant och tänker att ngt tråkigt kommer/måste hända. Oerhört destruktivt att tänka så. Jag vet. Men vet inte varför. Har insett hur destruktivt jag letat och val jag gjort tidigare i mitt liv. När det gäller dessa så börjar jag förstå varför och se ett mönster som jag nu bestämt mig för att bryta. Detta är mycket min kärleks förtjänst. Han har visat mig vad kärlek och respekt är och fått mig att vilja vara likadan och framför allt har jag haft svårt att hantera detta. Att ta emot. Och slutligen fått mig att vilja "arbeta" med mig själv och ransaka vissa saker ur o i mitt liv. Nu släpper jag detta djupa ;). Så idag var vi iväg och köpte en cykel vagn. Så jag o prinsessan kan cykla ut på äventyr. Kul. Är så underbart nu när man kan vara ute och hitta på saker. Och i är i en så härlig ålder också. Hela 1.5 år. Min lilla bebis har blivit stor. Äntligen vill jag på ett sätt säga. För jag tycker verkligen det blir roligare o roligare desto äldre hon blir. Men å andra sidan får man ju inte tbx små barns åren heller. Bara passa på att njuta!. Tack gud för mina två kärlekar här hemma. Natti sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0