Underbara Älskade Vår, Välkommen!

JAG KÄNNER MIG LYCKLIG! Det var länge sedan den kännslan infann sig på riktigt, så där i hela kroppen och huvudet. Framför allt i huvudet är ju en underlättning. Så skönt o bara känna att man har  "höjda & lätta" ögon liksom och att man vill le :)
Jag får sån lust till allt. Jag donar i hemmet, jag är ute och uppskattar vattenpölar med dottern, Jag hittar på nya recept, bakar, jag "myser" med karln, som för övrigt gått ner 25 kg *chockad*  Och det gör ju allt MYCKET ännu bättre (ni som känner mig vet varför) Så då kommer massa trevliga tankar ang förhållandet upp också såsom bröllopp mm. Livet leker :)


Den här är till dig min älskling, min hjälte!

http://www.youtube.com/watch?v=eG-oeVVqPBg&feature=related

Älskar dig, tack för att du också älskar mig


Och till min underbara dotter, mitt/vårt mirakel

http://www.youtube.com/watch?v=Eg9jQOebTo8

Tack för att du kom till oss!


Puss o kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0