Lyssna till sitt hjärta

Eller är det kanske bättre att lyssna till hjärnan? Båda två vore ju bäst såklart, men anser tyvärr att, oftast detta inte är möjligt. Kuratorn triggade igång massa tankar idag igen. Och det är ju bra. Förstår inte varför jag altid ska ta längtan före förnuft?. Varför jag ibland är så desperat utan igentligen direkt anledning. Känns ibland liksom att man måste passa på med vissa saker medans man får eller kan. Hade man inte två "filurer" på vardera axel vore det ju lättare. Man har ju liksom en logisk/realistisk/positiv och en ologisk/orealistisk/negativ och dessa har man ju intressanta "diskutioner" med.
F_n jag har så många svar och vet vad jag borde med många/vissa saker i mitt liv men jag får det inte att gå ihop med i varken skallen eller hjärnan. Jaja den som lever han lär. hmmm.

Ni får en skiiit bra låt att DIGGA idag också :)

http://www.youtube.com/watch?v=vG2ue5QZbjg&feature=related




*If you have to lie a little i let it be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0