Barnvagn & snöväder mm

Mår faktiskt bättre i det stora huvudet nu. Känner inte samma behov att tänka o älta o fundera. Men visst finns det saker som man borde göra ngt åt och ändra. Men det får komman är det kommer. Hade det inte varit för vädred så hade det varit ännu bättre. Det SNÖAR o snöar. usch
Händer ngt i min kropp iaf. Förhoppningsvis är det saker som börjar fungera "där nere". Sträcker o drar lite och behagen gör sig till känna. Skulle va skönt o få igång mensen så man vet att man är på rätt spår igen :)

Hämtade en barnvagn idag som jag hittade på blocket. Har redan en bra med "kundvagns hjul" men den lämpar sig inte för snö,grus och gupp. Så nu kan jag o i ut o köra off road hehe

Gud vad jag önskade jag kunde va lesbiskt ibland. Förhållanden med män är inte lätt alla gånger. Ibland är det verkligen som dom säger att vi är på olika planeter. Kvinnan kan prata om en sak och få svar på ngt annat typ. Iaf jag *gäsp*. Ett förhållande med en kvinna borde ju vara mycket smidigare.

Hmm undrar föresten om det blir nå cambridge?. Tror karln försöker dra sig ur ,och han har hittat värsta hållhaken. Att jag ska få en dator kanske och om han ska lägga ut första avbet av 3 så har vi inte råd med Cb. Då tänker lilla jag. DATOR eller FET?!?...svårt val. Seriöst. *ler*. fortsättning följer på denna del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0