Fet käftsmäll och knockning i ett

känns det som om jag fått nu. Fy farao vad man kan falla ner i äckliga mörka hål rätt som det är. Tydligen. Känner jag bara vill grina, skrika, dra av mig håret eller nått, ut o springa tills jag spyr, flytta till kiruna långt jävla in i skogen. Jag kan inte gråta. Jag skulle kunna skrika. Problemet är bara var jag skulle göra det. För jag skulle böhöva göra det HÖÖÖÖGT o LÄÄÄÄNGEEEE. Blir så jävla less när jag inte kan göra något åt de saker jag inte kan hantera eller inte trivs med. Ska sanningen fram så är det faktiskt pga av mitt mirakel, min dotter.
Om jag inte hade henne vore jag död i hjärta o själv känns det som. MEN jag skulle kunna sticka iväg *flyga* och bara vara och ladda batterierna på mitt sätt o göra alla destruktiva, dumma saker man kan behöva ibland (menar nu inte att sitta o skära mig, men festa, flörta, slampa runt, what ever, framför allt få ett break från min sambo, få komma hem till mina rötter, för att sen som jag vet. Inse att det jag har är så mycket bättre än vad jag känner och tror ibland. Men utan Ida näe.Herregud Så då får jag omformulera mig. Det bästa för mig just nu vore att i inte hade ngn pappa. Hon skulle inte bli försummad ngn om jag gjorde vad jag ville/behövde för att kunna vara den jag vill vara förutom i:s mamma. Jag skulle kunna flytta hem *skönt*, eller flytta dit jag får värsta bästa jobbet eller utbildningen. Men jag kan ,får, "vill inte" göra något av detta. Jag har ett ansvar, ett ansvar som jag vill ha ändå. För i:s liv och välbefinnande, självkännsla...ja och massa mer. Hon SKA ha sin pappa. Utan sin pappa får hon inte samma bra o rika liv. Jag kan inte försaka henne detta. I allafall inte så länge jag inte kryper på mina bara knän.. Nu blev det massa skit mer än vad det var tänkt.

Hade varit sååå bra om man visste vad som man ska undvika för att hamna i dessa hål. Jag var ju faktiskt bara iväg till Ica och handlade. Började med att jag såg en pappa med dennes dotter. Vi gick på samma föräldra kurs. Sen inne på affären gick jag imot samma suuuper gravida tjej flera gånger. Såg en skiiit snygg kille i kassan. Kännde mig fet och äcklig när jag stod vid snacksen. Kännde att de bakom mig i kassan kollade och tänkte samma sak som mig- Varför köper hon allt det där feta? = snacks,semlor,drickor, färdig mat. Kommer ut och vagn jävlen bara åker ner i den förbannade snön så man känner sig som en mannuellt plöjande bonde för att komma till bilen. Sen kommer jag hem till gården och känner som vanligt att "grannen"=sambons bror & tjej som bor 3 m från vårt hus står o glor och kollar vad man handlat)
Sen kommer man in i det fula, ofräscha, omoderna, stökiga smutsiga huset till en fet o motiverad karl, som gått från 110 till 3 i fart o lust. Tack o lov kommer en underbar & fantastisk tjej fram till mig och räcker upp armarna o ler mot mig. Känner då att jag önskar jag kunde vara så mycket gladare och roligare  med/mot henne och får yttligare en tagg i mig. Jo och sen sätter jag i mig färdig maten, snacksen och semlan och dricker cola till och grinar till bonde söker fru bröllopet och tänker på mitt eget total fiasko bröllop o äktenskap (inte mitt nuvarande förhållande). GREEEAT. Nu sitter jag här framför sambons äckliga dator och tangentbord, både fett och damm under mina knappande fingrar.
Varför bryr han sig inte?. Han som sitter vid denna dumma dator hela nätterna.
Näe nu ska jag snart gå upp. Blir en vacker KNAK orkester. Hela jävla huset knakar. Hallen, trappen hela övervåningens golv in till sovrummet och för att inte glömma i sovrummet. Innan jag lägger mig ska jag gå in på den äckliga toan och sätta mig på toan utan toa sits. Ja karln har inte fått fingrarna ur och beställa en ny sist på 1,5 månader. I går skruvade jag lös den gammla och gav mig av själv, men så hade dom stäng. Jo ....då fick han fingrarna ur idag och beställde en. Nice. hm.
Ja iaf efter toabesöket så ska jag lägga mig i sängen som jag borde bytt säng kläder i för 2 veckor sedan. Sen ligger jag där och tänker och önskar att jag kunde ha en karln brevid mig som jag vill ha brevid mig (inte någon som ligger och snurrar runt runt och tar med sig lakande och som vänder och vrider sig så jag själv gungar och nästan hoppar pga svallet och som till slut börjar snarka så jag inte kan sova)   som kan ge mig det jag inte kan få (vill inte gå in oå det). Sen iaf så börjar jag tänka att det inte är någon ide att somna för i kanske iaf börjar grina eller nått snart.
Näe till slut efter myrkryp i benen och obekväma ställningar somnar jag och får sova 4-5 timmar mindre än vad jag önskar och behöver. För att sen på morgonen gå upp och göra exakt samma sak som alla andra dagar. Observera EXAKT. Ja ska väll inte börja klaga över kommande dagen. Får ta det ngn annan dag :-/. Vilken jävla tur jag har i i alla fall. Det ska gudarna veta. Hon är det ändå som är perfekt i mitt liv

Ååå så skönt, känner att jag äntligen kanske kan få börja grina om jag lyssnar på shirleys låt ett par gånger till. Visst e jag patetisk. Och JA nu har jag ångest för vad jag skrivit också och känner att ALLA tänker att jag inte är tacksamm över min dotter och bara det gör att jag håller på att  explodera av innvärtes tårar.

Bye, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0