Halva rea priset

Oooo hittade massa kläder till min prinsessa idag för halva reapriset. Wow. Kläderna är ju nästan gratis. Så tulltan fick massa klänningar som jag igentligen inte vet när hon ska ha *s* men även vettiga saker som en till jacka och gallonbyxor, strumpor,byxor mm..
Och så lärde sig fröken gå i skor där inne på äffären också. Hon har knappt vågat ta ngt steg i skor innan. Men därinne sprang hon nästan *stolt*
Är igentligen skrämmande hur lätt man kan spendera pengar. Men gudarna ska veta att jag uppskattar vartenda öre jag kan och har äran att spendera. Köpte faktiskt en tröja för 65 kr åt mig själv också för omväxlings skull.

Fortsätter o prata om mitt mirakel i. Hon tycker ju bara om sin "bebis" mat än, alltså 5 månaders mat!!! . Vi försöker hitta på typ allt för hon ska äta mat för sin egen ålder heller våran mat. Men det går inte nå bra alls. Men igår så fick hon för sig att smaka lite mosad potatis och mina köttbullar iaf *chockad*. Så det är stora framsteg här nu bokstavligen.

På hemmvägen från den nämnda rean så var vi in o handlade. Sen när vi kommit hem o ska packa upp alla saker så börjar tösen o packa in grejorna med mig. Hur en så liten "sak" kan orka lyfta 2 liters juice paket undrar jag?!?. Och till min stora förvåning ställer hon mycket riktigt sina matburkar där hennes andra "gammla" matburkar står. Man ska inte underskatta dom små tydligen. ÄLSKAR MIN TÖS MEST I HEELA VÄRLDEN! :) Men det bästa av allt är att JAG är hennes MAMMA :)


Inget tråk groll o skriva om idag. Trevligt va?!?

Kommentarer
Postat av: Cathrine Björklund

Jag sa ju det, att det skulle bli en massa klänningar, lila också va? Snacka om att supporta Team Hanna. Hittade faktiskt en lila tunika på Lindex idag, nice (halva reapriset hohoho). I övrigt är det stiltje, du fattar vad jag menar

2009-01-26 @ 14:18:49
URL: http://ihjartaitanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0