Blod svett och tårar & stolthet

Äntligen har iaf sommaren kommit. Och det med besked. Det bokstavligen rinner svett av en. Men men man ska inte klaga. För regn är ju inte trevligt det heller. Tänk om man bara hade haft altanen klar. Fläktar så skönt från älven. Men som det är nu så har man ingen glädje av den såvida man inte vill sitta i en slänt typ. Tösen har fått en egen dubbel pool med kana i iaf som hon kan svalka sig. Dock vad jag förstod av bvc så är dessa pooler en bakterie härd då han sa att det är vanligt med diare som tösen haft i 2 dagar, i dessa bada pool tider. Konstigt. Så jobbigt när de små inte mår bra. Man önskar man kunde ta skiten själv. Älskar min tös så fanatiskt mycket. Hon är min dröm,mitt liv,mitt allt. Ang tårar så har jag fått mitt hår förstört. Var till frisören. Min som jag brukar ha hade semester. Och jag orkade inte vänta 1 mån. Så bad om en annan jag sett är duktig. Men väl där var det inte hon. Nåja. Var en ung tjej och tänkte hon läre väll kunna klippa också. Så kräsen är jag inte. Men tjena. Hade bilder och allt med mig. Och the main thing var att jag skulle kunna ha hästsvans. Bad alltså hon skulle behålla längden. Såg vid första klippet det sket sig men tänkte hon borde veta vad hon sysslar med hade ju som sagt förklarat och visat bilder. Men sen när hon kapat längden klart säger hon halv glatt -oj. . ja det får bli två små. toffsar. What! Då var jag inte trevlig längre. Men vi var fortfarande överens om att det det skulle bli en tuff frisyr och ingen tant frisyr och ingen super kort lugg. Det sket sig också. Har jätte jätte kort lugg och kill pollisonger mm. Usch fy för stina på attityd. Har börjat jobba hos svärfar. På det sista stället jag trodde jag skulle jobba på ha ha. Känns hemskt att vara ifrån i men har ju turen att för en gångs skull kunna glida på en räkmacka och sen bara behöva jobba 4 tim/dag. Och jag väljer att svälja min stolthet för i:s skull när hon är liten. Blev allt om inget idag typ. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0