Bibel reflektioner

Nu är det ju så att jag är förvånad över mig själv och inte tycker det hör till vanligheterna att läsa bibeln. Men just nu vill jag verkligen läsa den. Hittar mest underliga saker faktiskt. Hittills. Vissa just för att det står i bibeln. Att män hotar att ligga med andra män. Incest, offra sina dina barn. Lägga en ed mellan låren?!?. Berusningar/fylla. Och svordommen jävligt, fast stavat djävrligt (med reservation för alt felstavning kanske) men det ordet iaf. Nåja. Ska o vill fortsätta läsa iaf.

Men något jag tyckte var lite skoj eller vad man ska säga var att namnet laban finns med i bibeln, lite otippat. Och att man använde näsring ;).
Till ngt annat. I morgon ska jag till tatueraren och planera uppfräschningen av min tatuering.
Funderar om jag ska tatuera en lotus blomma också?.

http://www.checkoutmyink.com/assets/photos/0030/5573/liv_large.jpg?1212439921


Nu blir det sömn. Kram till alla. En extra till snälla lotta igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0