Drömmar förkylning och solbränna. (Bloggat från mob)

En liten drömm börjar bli sann för mig här hemma. Altanen har börjat ta form. Eller åtminstone sin grund. Gud så jag längtar tills den är klar. Men vilket rån av dom som gör den. 35 tusen ska dom ha och då inkl det ej dörr och fixning av element. Pust. Just för det kallas dröm också. Annars så har jag varit förkyld som en jag vet inte vad. Man får lätt prestations ångest när man är mamma och inte är hundra och orkar stimulera dom små liven. Nåja, jag masar ut mig i sandlådan iaf, och faktiskt fått en liten solbränna på köpet. Normalt har jag typ inge pigment i kroppen. Undrar när min madonna som jag vann kommer. Hoppas man inte är snuvad bara. Nu ska jag bara hosta upp lungorna ett tag sen hoppas jag somna för dagen. God natt sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0